Neden mi ? Bashar Momin...



Öncelikle herkes dizim  hakkında  bir çok  yazı  yazdı. Bende yazmak istediğim  için  böyle  birşeye  karar verdim...
Ben öyle  kolay kolay dizi işlerine  atılacak  biri degilim.
 Ama ilk Bashar Momin izlediğim  an dedim bu diziyi başkaları  da izlemeli ve dizi icin  ingilizce alt yazi arayışına çıktım.
(Simdi de cok fazla fani olmasin diye dua ettigim de dogrudur :D )
Iyi ki de cikmisim zira dizi bir bomba gibi patladi :D

Neden mi Bashar Momin? 

Belki de çoğu  kisi dizinin adinin Bashar Momin  oluşundan dizide Bashar karakterinden hep bir beklenti hep bir değişim  beklemis olabilirsiniz.
Dizinin adi bu demek ki bu adam da birsey  var demissinizdir zira ilk başta  ben öyle  düşünerek  başladım  adamin kötü  adam oluşu  da ayri bir dikkat konusu oldu.
Izledikce bağlandım diziye.
 Oyle kolay  kolay  tanitim yazacak   bir yönüm yok ama diziyi izledikten sonra aklimda türlü  türlü  senaryolar türlü  türlü  tanıtım  başlıklari belirdi zaten bir cogunu  da facebook sayfamda yayınlandim.

Neyse , dizinin konusu başından  sonuna kadar insani kendine  bağlayan  bır  yapıya  sahip  bunun aksini  iddia eden nadir bulunur. ( ben hic bulunmayacagini düşünüyorum :D )
 Rudaba karakterine şöyle  bazi aralar gıcık  olduğum  olmuştur.
Kizin kararsız  tavırları  ve şu  aglama olayları  inanilmaz yapmacık  ve bu konuda bir cok arkadas da benimle ayni fikirde  :D ama çift  olarak inanilmaz yakistiklari ayri bir konu.
Dizideki aşk  öyle ki sonradan da başlasa  her saniyesi acaba Bashar ne yapacak yine ne fırtınalar koparacak diye merak icinde izledik her saniyeyi , öyle  değil  mi?
Adam da bir kaş var ki kimse de yok. Adam da bir gülüş var oda kimse de yok bir efsane oldu benim için.
( Mevlam aile huzurunu bozmasin insAllah )
 Ben hic bir diziyi  bu derece sevmedim  "Geet Hui Sabse Parayi " hariç  o hindistan da en favori  dizim ama Pakistan  da Bashar Momin gibi bir dizi bir daha zor gelir diyorum. Ve spoi  vermeden burada bitiriyorum  :D 

Okuma zahmetinde bulunduğunuz için  çok  teşekkür  ederim  :*

İzlemek isteyenleri sitemize bekleriz. Sadece Bir TIK..

Ve size bu şeker  adamla veda ediyorum  :D 

*Mrs Khurana *

Yorumlar

  1. Oyy o şeker adamın karizmasını yesinler ^^ Eline sağlık kuzum çok güzel olmuş ^^

    YanıtlaSil
  2. Canım yorumun çok güzel olmuş yüreğine sağlık. Aynen böyle bir dizi daha gelemez diyorum. Ama yazıyı okurken işkence çektim resmen. Çok zor okunuyor.

    YanıtlaSil
  3. Ben de izliyorum şimdi bu diziyi. 8. bölümdeyim. Hint dizilerine alışınca kısa geldi bölüm sayısı, hafta içi biter zannımca. Şimdilik güzel gidiyor. Bu arada benim de yeni bir blogum var. Ziyaret ederseniz pek sevinirim :) İçimdeki Masal Dünyası 1masalgibi.blogspot.com.tr ♥

    YanıtlaSil
  4. Karizmayı da sonda sakal traşı yaparak çizdiler adam sakallı haliyle çekici

    YanıtlaSil

Yorum Gönder